Digitaalisen markkinoinnin työpaja

Uusia harrastajia ja euroja?

Ajatellaanko seuroissa riittävän nykyaikaisesti?

PHLU:n digispurtti-hankkeen työpajoissa keskitytään tuotteistamiseen ja siihen miten seuralle saadaan uusia harrastajia ja lisää euroja.

Digitaalisen markkinoinnin työpaja (1 päivä)
tiistai 6.6. klo 14-20

  • nettisivut myyviksi & laskeutumissivu kuntoon
  • digitaalisen markkinoinnin kanavat
  • näin pääset alkuun FB- & Instagram -markkinoinnissa

Paikka: Lahden Urheilukeskus, stadionin katsomorakennus, 2. rappu (Salpausselänkatu 8, 15110 Lahti)

Työpaja on maksuton PHLU:n jäsenille!
Hanke on osa Kestävää kasvua ja työtä 2014-2020 Suomen rakennerahasto-ohjelmaa ja sitä rahoittaa Hämeen Ely -keskus. 

Kouluttajana seurakehittäjä ja yrittäjä, heimon johtaja "Pystymetsästä Pelikentälle"  Petri Selkee

Ilmoittaudu mukaan 4.6. mennessä tästä.

Lisätietoja

jaakko.raty@phlu.fi, p. 040 552 4261

YouTube-videon näyttäminen ei onnistunut. Tarkista markkinointievästeiden hyväksyminen ja selaimen yksityisyysasetukset.